Organizator wyjazdu: Best Reisen Group
Udogodnienia w hotelu
Blisko centrum, Życie nocne, Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Żeglarstwo, Sporty wodne, Sport, Blisko lotniska, Basen odkryty, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Wyposażenie domowe, Wellness, Darmowe WiFi.
Naszym zdaniem
Trzygwiazdkowy hotel pietnastopiętrowym budynku, na wybrzeżu Morza Czarnego w Złotych Piaskach, zaledwie 100 m od piaszczystej plaży.
Położenie
Hotel położony jest w popularnym kurorcie Złote Piaski. W pobliżu znajdują się liczne sklepy i restauracje. Piaszczysta plaża oddalona jest o ok. 100 m (przejście przez ulicę, leżaki i parasole słoneczne za opłatą), port lotniczy Warna - ok. 22 km.
Wyposażenie
Recepcja, winda, restauracja, bar w lobby, bezpłatne Wi-Fi, parking, pralnia (za opłatą).
Pokoje
Promotion Standard Balcony or Terrace - jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, TV, klimatyzacja, prywatna łazienka, balkon.
Standard SeaView Balcony or Terrace - jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, TV, klimatyzacja, prywatna łazienka, balkon z widokiem na morze
SingleUse Standard LateralSeaView Balcony or Terrace - dla jednej osoby, TV, klimatyzacja, prywatna łazienka, balkon z bocznym widokiem na morze.
Single w.Child Standard LateralSeaView Balcony or Terrace - dla jednej osoby dorosłej i dziecka, TV, klimatyzacja, prywatna łazienka, balkon z bocznym widokiem na morze.
Twin Standard LateralSeaView Balcony or Terrace - jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, TV, klimatyzacja, prywatna łazienka, balkon z bocznym widokiem na morze.
Standard LateralSeaView Balcony or Terrace FR - jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, TV, klimatyzacja, prywatna łazienka, balkon z bocznym widokiem na morze.
Wyżywienie
BB (Bed and Breakfast) - śniadanie w formie bufetu (7.30 - 10.00)
HB (Half Board) - śniadanie (7.30 - 10.00) i kolacja w formie bufetu.
AI (All Inclusive) - śniadanie, obiad i kolacja. W cenie do kolacji wybrane napoje.
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny, leżaki i parasole słoneczne przy basenie.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem) transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej,jeśli są lokalnie wymagane, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakietu sport.
Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.
Przelot liniami WizzAir:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
UWAGA!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.
24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
code:5214